Regulamin AZS AWF
- Zarząd KS AZS AWF Wrocław, zwany dalej Zarządem, kieruje całokształtem działalności Stowarzyszenia, reprezentuje Klub w sądzie i poza sądem, zarządza jego majątkiem i sprawami, odpowiada za należyte prowadzenie biura Klubu oraz ściśle przestrzega postanowień Statutu, Regulaminu i uchwał powziętych przez Walne Zebrania Sprawozdawczo - Wyborcze i Zarząd Klubu.
- Zarząd upoważniony jest do podejmowania wszelkich decyzji poza kompetencjami Walnego Zebrania Sprawozdawczo - Wyborczego.
- Zarząd składa się z Prezesa, Dyrektora Klubu oraz 9 członków w tym dwóch Vice Prezesów ds. Sportu, Organizacji. Kadencja Zarządu trwa cztery lata.
- W skład Prezydium Klubu wchodzą Prezes, Dyrektor oraz dwóch Vice Prezesów ds. Sportu, Organizacji oraz dwóch członków wybranych przez Zarząd.
- Zarząd powołuje w ramach swoich struktur rady programowe:
- Radę programowo - badawczą.
- Radę upowszechniania.
- Radę organizacyjno-marketingową.
- Radę ds. współpracy z AWF.
- Radę Sportową.
- Zarząd powołuje przewodniczących rad programowych oraz pełni funkcje kontrolną nad w/w radami.
- Zarząd zatwierdza bilans Klubu przedłożony przez biuro Klubu z Dyrektorem i Główną Księgową na czele i przyjmuje budżet wg. powyższych procedur.
- Zarząd podejmuje decyzje finansowe dotyczące funkcjonowania struktur sportowo-organizacyjnych tj. podziału środków w ramach ACSS, zatrudniania trenerów sekcji sportowych i pracowników biura KS AZS AWF, zatwierdza regulaminy stypendiów uznaniowych i sportowych klubu.
- Zarząd upoważnia Prezesa, Dyrektora Klubu i Główną Księgową do reprezentowania Klubu w sprawach majątkowych oraz podpisywania umów sponsorskich.
- Zarząd Klubu zatwierdza zakres obowiązków Dyrektora i sprawuje nadzór nad jego pracą.
- Vice Prezesi raz na rok składają pisemną informację z wykonania zadań wynikających z zakresu swoich kompetencji / czynności.
- Posiedzenia Zarządu odbywają się wg postanowień Statutu Klubu.
- Posiedzenia Prezydium odbywają się wg. postanowień Statutu Klubu.
- Zarząd może podjąć ważną uchwałę w obecności co najmniej 1/2 wybranego składu zarządu.
- Zarząd podejmuje uchwały większością głosów obecnych na posiedzeniu Zarządu, a w razie równości głosów przeważa głos Prezesa.
- Głosowanie na posiedzeniach Zarządu odbywa się jawnie. Na wniosek chociażby jednego członka Zarządu, Prezes zarządza głosowanie tajne.
- Na posiedzenia Zarządu zapraszany jest Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.
- Zarząd na swoich posiedzeniach podejmuje postanowienia w formie uchwał.
- Uchwały Zarządu mają postać odrębnego dokumentu stanowiącego załącznik do protokołu z posiedzenia Zarządu, który podpisuje w imieniu Zarządu Prezes Zarządu.
- Uchwały podejmowane przez Zarząd, oznaczane są cyfrą arabską oraz rokiem ich podjęcia.
- Posiedzenia Zarządu są protokołowane przez osobę wyznaczoną przez Prezesa. Protokoły powinny zawierać kolejny numer protokołu, datę, porządek obrad, listę obecnych Członków Zarządu, treść podjętych uchwał.
- Protokoły z posiedzenia Prezydium podpisuje obecny Prezes Zarządu.
- Wszyscy obecni na posiedzeniu Członkowie Zarządu i Prezydium podpisują listy obecności stanowiące załącznik do protokołu.
- Protokoły zamieszcza się w osobnej księdze protokołów i przechowuje w siedzibie Klubu.
- Za prawidłową obsługę biura Zarządu odpowiada Dyrektor Klubu.
- Stypendia i nagrody dla zawodników i trenerów zatwierdza Zarząd na wniosek właściwego przedstawiciela danej sekcji, Prezesa lub Dyrektora klubu.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Statutu Klubu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia. 10.12.2012